گفتن چهارشنبه تا شنبه نتایجو اعلام میکنیم.چرا چهار روز؟نمیشه عین آدم های غیر سادیستیک یه روز رو مشخص کنید؟که ما تو حول و ولا نباشیم؟

امروز به نیمه بهترم گفتم اگر نتیجه بد شد واقعا عمرم تباه شده(داشتم بزرگنمایی می کردم)اونم تمام تلاششو کرد که بهم بفهمونه تباه شدن زندگی به این راحتی ها نیست.همیشه همینه.موقع کنکور کارشناسی هم هیچ اضطرابی نداشتم ولی موقع اعلام نتایج کم کم دچار حمله عصبی داشتم میشدم.

اون خوب شد یعنی میشه اینم خوب بشه؟

این یک ماه جهالت که هیچ چیزی معلوم نبود خوب وبد داشت.خوب که تلاشمو کرده بودم و فقط استراحت و خوش گذرونی بد هم که اینکه آینده معلوم نباشه خیلی اذیتم میکنه ، مهر کجا هستم یعنی؟تهران؟شیراز؟میرم سر کلاس یا نه؟اصلا زنده هستم؟(خیلی اگزیتانسیالیستی شد)

و اگر رتبه بد بشه احساس میکنم بقیه رو از خودم نا امید کردم.اینجاش بدتر از همه است.


هرچی شد من میرم و یک سال دیگه پشت کنکور نمی مونم قطعا ولی کاش اونی بشه که میخوام یا بهتر بگم کاش اونی که میخوام خیر باشه و همونم بشه(بچه پررو!)



پ.ن:امیدوارم ملت کنجکاوی هاشونو ببرن سمت بچه های کارشناسی به من کاری نداشته باشن.حتی به خانواده نگفتم ایم روزا میاد.نمیخوام بگم تا خودم نتیجه رو ببینم و وضعیت روحیمو بسنجم بعد اعلام عمومی بکنم.


پ.ن 2: گاهی تو سالنامه ام میرم یه چیزی می نویسم.جلوتر از زمان حال

یعنی الان برای اول مهر نوشتم مثلا.نزدیک ترین حالت سفر در زمانه برای من.خیلی دوست دارم با خود قبلیم مدام در ارتباط باشم.


پ.ن اخر:یعنی چی میشه و کی میدن نتیجه ها رو؟