هنوز رتبه نیومده.یعنی گفتن چهارشنبه تا شنبه حتما میاد الان یکشنبه است و من دارم می نویسم که هنوز نیومده.

خوبی کنکور ارشد وزارت بهداشت اینکه نه تو اخبار اعلام میکنن راجع بهش و نه خیلی کسی خبر داره.کلا خیلی بی سر و صدا زندگی ما رو نابود میکنه

خودمم خیلی توضح نمیدم چون دو ساعت باید تفاوت های علوم و بهداشتو توضیح بدم از کنکورش گرفته تا دانشگاه و بازار کار و اینکه اصلا من که روانشناسی می خونم چرا اون کنکورو دادم.به همین اکتفا می کنم که من یه ارشد دیگه دادم.حالا البته اگه کسی واقعا سوال داشته باشه جواب میدم ها ولی اونایی که صرفا برای پر کردن وقت کنجکاوی می کنن عموما پیجونده میشن.



دیروز رفتم خون بدم میگه شما فشار خونت هفته.خیلی پایینه.میگم آقا من همیشه فشار خونم پایینه قبلا هم خون دادم الانم زنده ام خلاصه هرچی اصرار کردم نذاشت.نتیجه ها هم که نیومده بود ، دندون پزشکی هم کلی پول ازم گرفت مغموم و دل شکسته برگشتم خونه.


خیلی خوشحالم که بجز یکی از دوستان عزیزم هیچکس نمیدونه دارم دوباره اینجا می نویسم.خیلی راحت تره(قبلا یه وبلاگ تو بلاگفا داشتم که خیلی از دوستان و اعضای خانواده میخوندنش ولی وقتی بلاگفا پوکید دیگه ذوق منم کور شد تا الان که دوباره دارم می نویسم که چقدر هم عالیه)فقط کاش دوستایی که اونجا داشتم رو گم نمی کردم.