هی تو ذهنم میام پست میذارم اینجا بعد تو واقعیت تنبلی میکنم

بالاخره بعد از اینهمه بدقولی دانشگاه و سنجش و صبر و بی اعصابی..... رتبه و نتیجه  وهمه چیز اومد.

الان هم که دارم پست میذارم تو سایت دانشگاه ایران نشستم و از اینکه اینجا قبول شدم در پوست خود نمیگنجم.گرچه چون تو سایت خوابگاه جنسیتم رو مرد زده بود نمیتونستم ثبتنام کنم و بعد از صدتا اتاق مختلف رفتن تو دانشگاه(که خودش یه شهره)معلوم شد شماره دانشجوییم رو عوض کرده بودن و اون جدیده جنسیتم درسته و خستگی بسیار اما خوشحالم.

بالاخره چیزی شد که میخواستم.

کارشناسی نه دانشگاه و نه شهر رو دوست داشتم گرچه بعدا علاقه مند شدم و الان میبینم که بهترین انتخاب بود تو اون موقعیت ولی برای ارشد دقیقا چیزی شد که میخواستم.خداروشکر

فقط زیادی داره از دانشگاه و کتابخونه و سایت خوشم میاد و حیف که دانشکده ما اینجا نیست ولی امیدوارم فردا که میرم برای ثبتنام حضوری تو دانشکده جدا افتاده مون اونم خودشو تو دلم جا کنه.



پ.ن:دانشگاه تهران دانشکده روانشناسیش گیشاست

دانشگاه بهشتی دانشکده روانشناسیش بالاترین دانشکده است و دور از همه

دانشگاه الزهرا دانشکده روانشناسیش اون ور خیابون هست جدا از همه و کنار ریاست

دانشگاه شیرازم دانشکده روانشناسیش بالاترین دانشکده است

الانم دانشگاه ایران خودش کنار برج میلاده و روانشناسیش تو ستارخان!!!!!

در مورد بقیه دانشگاه ها خبر ندارم

ولی نمیدونم چرا روانشناسی هارو با جذامی ها اشتباه گرفتن؟


پ.ن2:به مسئول سایت خوابگاه میگم جنسیستم رو زده مرد...میگه مطمئنی زنی؟(خیلی هم مذهبی طور می نمود)آخرشم که میخواستم برم باز میپرسه مطمئنی دیگه...پناه بر خدا...خخخخخخ.تا به خانواده گفتم جنسیتم رو اشتباه زدن خواهرم سریع گفت میشی مثل she is the man چقدر باحال!!!!!!یعنی ذوق داشتا