نوشته های اروین یالوم معرکه هستن.یعنی من که خیلی دوست دارم چه کتاب های درسی چه رمان هاش.همه پر از نکته و نثر روان و جذاب.تو اسفند یه سری به کتابفروشی محبوبم زدم(عبداللهی تو خیابون ملاصدرا)گفت کتاب جدیدش داره میاد به اسم "من چگونه اروین یالوم شدم"که زندگینامه ای هست که خودش نوشته!مگه بهتر از این میشد؟منم مادر رو راهنمایی کردم به سمت خریدن این کتاب به عنوان عیدی D;( البته همراه با کتاب جدید منصور ضابطیان و رضا امیرخانی) و تا دوهفته پیش که کنکور داشتم و شروع نکردم اما بعد کنکور افتادم به جونش.همیشه کتابو که شروع میکنم تا تموم نکنم زمین نمیذارم ولی این یکی انقدر معرکه است که نمی خوام تموم بشه.قطره قطره دارم استفاده میکنم.امیدوارم بتونم یه روز دکتر یالوم رو ببینم.

لازم به ذکره از ترجمه اش خیلی راضی نیستم.


در گشت و گذار تو کتابفروشی جدید و فانتزی شیرازه(تو معالی آباد) کتاب نظریه انتخاب ویلیام گلاسر رو دیدم با ترجمه مهرداد فیروزبخت(که مترجم بی نظیری هست)خود گلاسر رو وقتی برای کنکور میخوندم خیلی پسندیدم.فیروزبختم که دیگه معلومه چقدر خوبه پس سریعا خریدمش و هنوز خیلی پیش نرفتم اما یه حسی دارم که دوسش خواهم داشت.


کتاب جامعه شناسی نخبه کشی رو تو دبیرستان خونده بودم و خیلی برام جالب بود.اما الان اصلا یادم نمیاد قضیه از چه قرار بوده.چند وقت دیگه برنامه ای هست که نویسنده اش رو احتمالا میبینم اونم گذاشتم تو لیست خوندن که بتونم سوالامو بپرسم.خیلی هیجان انگیزه.